Je bent hier:

Koningsdag 2024

PROGRAMMA 27 APRIL

9:30 AUBADE

M.m.v. de schooljeugd en onder begeleiding van Fanfare Prins Hendrik.Opstellen om 9:15 uur bij de kerk. Na afloop ontvangt de jeugd een heerlijke snoepzak.

11:00 KINDEROPTOCHT

Versier je fiets, skelter of bolderwagen om zo goed mogelijk voor de dag te komen. Een jury gaat bepalen wie er een prijs verdiend. 10.45 uur opstellen, 11.00 uur start optocht. Het thema van de versieringen is Oranje!

13:00 JACHTSEIZOEN AALST
Jachtseizoen is een bekend TV programma, maar nu ook tijdens Koningsdag te spelen in Aalst.Ga samen met je vriendjes en/of vriendinnetjes op jacht naar de boef in Aalst. Je speelt in groepjes van 4-6 personen. Elke 5 minuten ontvangen jullie de locatie van de boef. Vangen jullie hem binnen 60 minuten? Let op; voor deze activiteit dien je per groepje aan te melden via onze website oranjeverenigingaalst.nl (deelname vanaf 12 jaar). Klik hier om je aan te melden.

13:30 SPEELLAND
Speelland is terug met weer hele leuke springkussens.Speelland wordt gehouden op het grasveld Gementbos (bij sporthal).

14:30 FIETSPUZZELTOCHT
Er is weer een mooie fietstocht uitgezet. Onderweg worden de deelnemers weer verwend met enige versnaperingen. Kinderen onder de 12 jaar dienen een begeleider te hebben. Inschrijven kan vanaf 14:00 uur.

14:30 DJ Workshop DJ School Bommelerwaard
Onder begeleiding van Bart van Halder van DJ School Bommelerwaard maak je kennis met de techniek en de basis van het DJ vak. Let op; voor deze activiteit dien je per persoon (kind) aan te melden via onze website oranjeverenigingaalst.nl (deelname vanaf 10 jaar). Let op er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Klik hier om je aan te melden

17:30 PRIJSUITREIKING FIETSPUZZELTOCHT

18:00 Koningsdag BBQ
Er is dit jaar weer een overheerlijke barbecue als afsluting van koningsdag. Wil je hieraan deelnemen klik dan hier om te reserveren.